Veža bola zvarená z pancierových plechov s hrúbkou do 12 mm a
rozdelená na dve časti. Prvú časť tvoril priestor pre žeriavnika, ktorý mal
vstupný horný poklop, dva bočné kruhové poklopy a dva čelné poklopy. Vnútri sa
nachádzali ovládacie prvky hydrauliky, prístrojový panel, rádiostanica a pozorovací
prístroj pre prácu s uzavretými poklopmi a priezormi. V druhej časti
oddelenej prepážkou je pohonná jednotke žeriavu, ktorou je benzínový, vzduchom
chladený osemvalec TATRA T603C. Motor cez prevodovku a pružnú spojku poháňal
hydraulické čerpadlo. Prístup k motoru a čerpadlu bol iba zhora cez dvojicu
ichobežníkových dverí. Po stranách žeriavnikovej búdky boli čapy pre
otočné uloženie výložníku. Jeho vertikálny pohyb zabezpečovala dvojica hydraulických
piestov. Výložník sa skladal z pevného ramena, ktoré v sebe skrývalo
aj výsuvné rameno s hydraulickým valcom, nosných, oporných a vodiacich kladiek
navíjacieho bubnu s ukotveným lanom a mechanizmus brzdy zdvihu. Oceľové
lano malo priemer 20 mm. Do čapov na konci výložníku bolo možné ukotviť
nástavné rameno s hákom pre zdvíhanie ľahších bremien. V prepravnej polohe
bol výložník otočený dozadu. Pre jeho ukotvenie sa používala sklopná podpera.
Podvozok bol použitý z tanku T- 34- 85. Na bokoch pribudli
kotviace miesta na uchytenie doplnkovej výbavy. Nad motorovým priestorom
bol nosný rám, ktorý slúžil na prepravu nákladu (napríklad tankového motoru).
Pohonnou jednotkou bol vznetový, kvapalinou chladený dvanásťvalec V- 2- 34
(V- 2- 34M). Objem vezeného paliva bol 872 litrov, z toho 602 litrov
vo vnútorných nádržiach a 270 litrov v troch vonkajších nárdžiech.
Tank bol vyzbrojený ľahkým guľometom DTM kalibru 7,62 mm, ktorý bol umiestnený
na pôvodnom mieste ako u štandardného tanku (v pravo vedľa vodiča).